fysik & matte!

God morgon bloggen! Har precis vaknat, käkat lite frulle och börjat fundera på vad jag ska ha på mig idag! Japp, jag ska faktiskt vara duktig och gå på fysiklektionen idag, vill inte missa något på det i början. Annars då, jag mår sämre än igår.. huvet gör oont!! och + allt annat jag hde igår är min näsa ännu jobbigare! Blä! Hade världens wierd dröm inatt! hade tänkt dra på biologin också ju, men får se hur de blir med det asså.. men iaf, då drömmde jag att jag kom in i våran äckligt jobbiga sal vi har fått för ettorna tog över våran fina lilla B4!! Så när jag kom in satt redan alla där, och massa små djur typ i dockhus, verkligen minimala djur kröp runt. jag frågade hanna vad fan alla höll på med och va allt folk gjorde i vårt klassrum för där var massa folk från NV2B också, hon bah, asså vi har fysik och ekologi tror jag.. ? haha, fattade gjorde jag kanske inte men vi fick sitta och leka med dessa djuren hela lektionen, byggde en toalettstol till en sköldpadda (y) hahhah. Alla djuren var limegröna och det fanns både sköldpaddor, hundar, krokodiler (som satt ihop två&två) kaniner, myror. Ah, allt möjligt typ. Vi satt och retade upp dubbelkrokodilerna och sedan slängde vi in dom genom en kattlucka! HAHA! Sen efter den lektionen drog jag hem. Haha. Kommer även ihåg vad jag hade på mig :O hahah, vad har hänt jag minns aldrig mina drömmar! iaf, den outfitten kanske det blir i värsta fall då da om jag inte hittar något som passar.. dock kanske inte det smartaste att dra ut i storm barbent när man är sju kanske.. vi får se,, ni ska nog kunna få en outfit bild! Vi får se, nu ska jag börja fixa mig och dra med bussen om en timma. Åh, jag orkar inte ens resa min, känns som jag ska svimma.. kul!! Fyy, hade såå mycket hellre satt på en film´m och legat å småslumrat till den under mitt varma täcke i min stora säng! Jaja, jag är hemma om 5 timmar, får göra det då. Sen imon hoppas jag att jag är frisk! Vi har 55 minuters skola, sen ska jag och Hanna dra å fotta, vi ska käka thaimat och sen lite annat på eftermiddagen som händer. Då vill jag va frisk. Sen kommer ju helgen och så ska vi förmoderligen rööjjaa lite hoppas jag på! vi får se, nu äre sminknässesären som ska fram, funderar på om man ska orka platta håret..?
Jaja, P U S S & K R A M !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0