Gymnasiet - Första året avklarat!

shiiiet vad man ändras på ett år egentligen, det händer en hel del, både inombords och
utanpå. Man byter stil, smink, attityd, självförtroende går upp/ner, fester ökar/minskar, tiden man lägger på skolan varierar en hel del även den. Okej, utseendet skiljde sig kanske inte såå jävla mycket då och nu men ändå haha, när vi började 1 på gymnasiet va vi små tyckte vi nog, iaf jag! alla andra va så stora, allting var nytt, läskigt och alla var lite osäkra. hur skulle klassen bli? vilka skulle man umgås med? Allting var liksom nytt, skolan var som en laburint och 2:orna och 3:orna var skit stora och inga man typ umgicks med, bara kollade ;) haha. Mina ögon var kolsvarta och håret tupperat åt alla håll, i skolmatsalen fick man en fin sång en dag också "hejhejhej jag är bara fjorton år.." hahhaha, som jag knäckte mig innombords, shit, jag tog inte illa upp för fem öre inte så jag menar, menar bara att man ser liiiite annorlunda ut nu iaf..haha hoppas jag! Men de va liksom snyggt då..tyckte jag..hehe. Mina leggins, långa linnen, långa halsband och någon sjal runt halsen och mina converse. det var me! Okej det är fortfarande me kanske, får väl se till vintern! tvåorna gillade inte oss.. eller tjejerna iaf haha, vi var typ irriterande fjortisar som tog över deras datasal (a) sry guys! och nu är vi tvåor, kommer vi tycka likadant? Hmm, näädå! jag vet att vi var omogna och sprang runt och skrek, (de är vi fortfarande..hahha ;) )men det är sjukt kul och okej! Det är typ kul att skriva allt i bloggen, kolla tillbaka och se hur allt va då, va vi hittade på och allt sånt! Och alla galna partykvällar vi haft, alla klassfester! Vi är BÄST, vår klass är toppen, jag trodde aldrig det skulle bli bättre än nian, men egentligen, varför inte? vår klass i nian var ltie problem klass för det mesta, men vi hade nog vår lilla charm eller vad säger ni niobe ;) Saknar dock nian lite, saknar mina tjejor där lite, vi var så nära, men det är vi dock fortfarande, det är såå skönt! När vi ses är det som om vi gick i nian igen, de e G Ö T T ! vi har vårt band liksom , så e det ;) Det är bara så att nu när vi ses på fester drar vi med folk från våra klasser eller andra man lärt känna, så det blir så många nya man träffar, det är askul verkligen! Träffat så galet många nya underbara människor. Och allt med max, jag minns allt helt perfekt, dock var det ju inte sååå längesedan låter som de va bajslängesen men ni fattar. den där kvällen jag skulle hem till honom för första gången, våran filmkväll här hemma, dagen vi blev tsm och jag ringde till annie och hanna direkt efter jag lämnat hans dörr! hur allt var nytt, hur jag hittade på lite saker om en "pojkvän" hahaha.. och hur skadat glad jag var och är att jag hittat någon som du. Vi har en massa trams vi hittat på, alla kvällar vi snackade till typ fem på morgonen osv. Jag har så många fina minnen med dig, både gamla och helt nya, galna, fina och mysiga minnen, och fler ska det bli såklart, det är något jag är säker på för jag älskar dig bara mer och mer för varje dag. Man ändras mycket på ett år, men mitt första år på gymnasiet var helt jävla fucking underbart, så bra, så assköna människor, swesomma fester och kvällar tillsammans, och det bästa av allt, vi har massa roliga år framför oss! Detta trodde jag nog inte jag skulle skriva för ett år sedan, just allt det positiva med gymnasiet, hur bra lärare vi har och roliga lektioner, men jag är i stort sätt skitnöjd med hela grejen! Jag älskar min klass, mitt gäng, min skola, min linje, min pojkvän. Jag kunde inte gjort ett bättre val. Okej, vårt schema i tvåan är inte det bästa, men vafan, det löser sig, jag förväntade mig inte ett soft schema i tvåan på en naturlinje. Iår ska jag fan jobba röven av mig, få dom betyg jag vill ha, gå ut som en stolt tvåa, sen i trean gäller det, sen är jag friiiii, fri som en fågel haha, då ska jag åka jorden runt! Awesome, okej, nu ska jag inte dra hela min livsplan här kanske, kääk vare!

Men till alla ettor, ge gymnasiets första dagar lite tid, en chans, det blir awesome, I PROMIZZZE!




nervös mea efter första dagen på gymnasiet förra året, då kom jag hem från Sam-ekonomi. Sedan bytta jag till da vinci, jag har nog aldrig gjort ett bättre val. Jag är så nöjd! Nu taggar vi år 2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0