Happy face! =)

Mitt liv äger sådär bra igen! Alla vännerna har just dratt, jag går runt och städar lite och sjunger med i partlåtarna. Snart kommer kanske min älskling också! Då äger livet ännu mer! Tror nog mitt partyhumör börjar komma tillbaks! YIPPIE! Hoppas på detta såklart, har ju väntat på det typ en hel sommar?! Haft en chillfest med 9 sköningar, tror jag det var! Najs! Nu ska jag förflytta högtalarna tillbaks till mitt rum sedan krypa ner under täcket. Orkade inte en så jätte sen kväll så alla drog nyss typ. Kanske kan slå på en film eller något! jaja, imon blir det kanske tylösand med min fina flicka Hanna! Älskar dig gumman♥


gammal bild, från förra eller förrförra året!

Jaja nu ska jag invänta Max och plocka undan det sista så  -  God natt folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0