Hej på er!

God morgon.. eller ah klockan är snart tre med skitsamma! Min kväll igår började ju sådär lagom bra, alla skulle iväg och jag hade nada att göra! Dock messade Max om en fest i Tylösand, men klockan var mycket och mitt humör sådär lagom haha. Så jag stannade hemma och väntade på Max, bad han sova här istället! Mysigt! Så Max kom hit runt halv elva, festen var väl sådär kul, men de gjorde inte mig så mycket haha. Vi hade iaf en jätte mysig kväll! (: Somnade i Max famn och sen vaknade vi nog inte förrens strax efter tolv idag. Lite mat och sen tog Max bussen hem mot sig för att jobba på Roxette idag! Jag kollar just nu Paris Hilton`s new BFF och försöker planera mig kväll lite, är ensam hemma så något ska vi nog hitta på, kanske kommer tjejerna hit på en myskväll! Vi får se helt enketl! nu ska jag in i duschen och försöka slita mig från Tv:n. Bye babes!

Peace! hahah, jag tycker den va cool! dock typ äcklig, flygande armar...mumma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0