helvetesj*vlabajsapa!

Fan! Jag städade lite snabbt nu (samtidigt som jag försöker hitta pengar så jag kan gå å köpa chips!) och vet ni vad jag hittade.. mitt mattehäfte som ska vara klart på måndag!! Och imorgon ska jag såå inte plugga har min lilla månadsdag med min favvo så de så! Jaja, får väl slita igen det sista på måndag eftermiddag. Iaf, nu ska jag försöka leta upp en tia till så jag kan rusa och handla chips innan som stänger på campingen!! Det blir alltså SPA och myskväll har jag konstaterat nu efter att kollat på partyklänningarna och inte kännt sånt dära sug å ta på dom för att sedan rusa till plattången som man alltid gör annars. Nää, partyt får vänta tills nästa helg! Min älskling kommer hit efter han har slutat jobba också. fan Va Awesome.  (Dock måste jag ju ut å springa imon och jag trycker i mig dom där platta, knapriga fettpotatisarna (Även kallade chips) är det värt det?? hmm.. JO DÅ!)

BajBaj Bajsapa! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0