Hemma igen!

Men min kusin är helt underbar! Sån galen skitunge som alltid får en att skratta och leka med honom även om man är dödstrött haha! Nu är jag hemma iaf, åh, kan inte jag bara få bli frisk?! tror dock jag kommit på vad som är felet kanske, men de får vi se om en vecka då! Kanske kanske, isf e detta illmående borta på onsdag! De skulle va så fett A W E S O M E ! Jaja, nu ska jag riktigt N J U T A av mina sura cola stänger och min marabou jag köpte nyss, jag menar, alltid när man äter sånt annars e de bara " okej, en liiiiten bit!" så njuter man typ 0 % av det! Sen efter en minut så bah "ah okej, en siiiista liiiiten bit" och så fortsätter det till den är slut?! haha, asså man får ju lika mycket sånt där grillat grisfett eller vad det nu e för något i sig, bara det att man typ plågas och inte får njuta av sitt godis! Vafan e de för beteende egentligen, sjuka värld! Nää, ikväll ska jag äta båda precis i den takt jag vill, två cola stänger som sätter sig på min rumpa- najs! hehe, nää, men om dom sätter sig någon annan stan så! haha.. nää nu ska jag sluta tramsa och böörja äta, kanske skulle ladda ner en film också när jag ändå är på gång och vara en sån där snäll flickvän, för max kommer hit vid halv tio. Hmm.. asså jag gillar ju inte film men okej kanske, om jag sparar en cola stäng ska de nog funka, och sen får ju jag välja film! Så gör vi! Swesub/tub (?) eller något, dit ska jag nu, ladda ner en film och invänta min bajskååv! (Även kallad Max Lövinger!)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha ja, man få va hård mot sig själv ibland ;) men det gick mot min vilja iaf ;) O nu finns de ju plats till en massa annat ;D



Åh fan va mys allt de där låter ;D Måste nog ta o göra ngt i den stilen med tror jag ;D<3

2010-08-05 @ 21:06:26
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0