Iväg då da!

Usch, de va inte alls kul å gå upp tidigt, tror jag sov 1,5 timme mer än planerat och ser ut som fan istället! Jaja, det är bara tandläkaren jag ska till, inte fest precis.. jag hatar tandläkaren! inte för att jag är rädd för själva grejen eller något, men de tar sån jääävla tid för så lite grejer som dom fixar, jag menar, buss en halvtimma dit, halvtimma hem + passa tiderna blir  väl 15 min eller ngt, sen själva besöket tar typ 10 minuter - onödigt?! JA! Jaja, tur att mamma kör mig idag då så jag slipper dom där bussarna! Sedan skiner solen som fan också! Om man kan säga så men nu gör vi det! Så lägger ner bikinin i väskan så kanske jag kan dra med några till stranden sen! Åh de va lääängesen nu! Så får de bli, nu ska jag borsta tänderna sen drar vi oss mot stan! :))

Ha en bra dag hörrni!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0