Kusinen fyller år - grattis!

Blev hem till Max en sväng efter tandläkaren igår. Där hemma gjorde han typ iordning sina barflaskor, haha. Sen drog vi + cicco ut i parken, jag och cicco sola och max gjorde något hokkuspokkus med flaskorna (y) Senare kom även Pontus, då drog vi in till stan en sväng och sen tog vi en glass på Riccardo! Kvällen spenderade jag hos Max också, vi åt, kollade en film och snacka typ hela kvällen haha :) Imorse blev det mat, och vem gör bort sig tror ni? Ofc, me! Välter ut heeela mitt oboyglas när vi sitter å fikar med hans mormor och morfar! grajt mea! Börja torka och sen skämmas lite över det, men sen hade jag glömt det haha. Kännde mig som Hanna hahah. Gick runt och luktade choklad iaf ehla dagen - slå de ni, den där deon som ska lukta choklad! Man slog inte mig asså! Blev lite mat och shopping sen och nu är jag hemma och ska svida om. Jag ske hem till Yottyott ikväll! Sen möter jag nog upp max på vägen hem! Toppen! nu vill jag ha er lilla kommentar här hörrni, tycker ni jag ska behålla denna byxdressen? Är det sååå inte mea stil kanske.. hmm känner mig inte precis som mig själv i den haha, men jaja!


Kan bli fin väl? eller.. ? Åh jag vet inte, får se!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kanske försent nu men jag tyckte faktiskt de va snyggt :) Brukar inte gilla de men den va snygg ;)<3

2010-08-05 @ 19:44:04
URL: http://randome.blogg.se/
Postat av: william

snygg outfit:DDD

2010-08-05 @ 23:50:40
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Anni

sjukt snygg mea :)<3

2010-08-09 @ 01:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0