lite parkhäng med vännerna!

Hejsan hoppsan i lingonskogen eller något, kände för att vara lite fyndig, lyckades rätt bra ändå va? ;) Vad har hänt idag då? hmm.. cp seg skoldag och en jävla massa engelska läxa.. kill me again please! Baajs! jaja. Sen drog jag hem till Max, han och hans brorsa hjälpte mig som e lite problembarn när det gäller matte att räkna ifatt klassen (ja, jag vet inte heller vad jag gör på da vinci ibland asså..) Så tack för det hörrni! Det blev lite spaghetti och köttfärsås och en liten powernap innan jag kilade ner på stan och mötte mina goa vänner för en fika med Jenny nu innan hos pyser till Paris! mycket mysigt! Var tänkt att vi skulle dra in till Robert`s å fika men vi drog till ehmköp, köpte massa gottis och satte oss i parken och snacka! riktigt mysigt. Dock blev det itne så länge och nu e jag cp stressad för ska hinna duscha å allt på en timme - ikväll blire feeest!! Och vi ska skaka röven av oss allihopa ;) Kommer bli helt awesome, som sagt måste skynda mig. Bloggar imon ist. Pussilipussi!






Sådär ja, lite bilder också som Hanna tagit! Snodde dom nu när jag har hennes minneskort här hemma hahah ;) Nää, nu e jag stressad till 110 och ska CHILLA NER, jag kan faktiskt ta en senare buss.. min kväll kommer bli awesome! Vad gör vi NU KÖR VIIII!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0