Min Max :))

Hejsan svejsan! Fint "hej-namn" eller vad det heter! haha. Mina dagar har spenderats med min äälskliing! Igår drog jag in till stan och mötte upp Max vid tre tiden, blev ett litet besök på Ohana, där dom även hade en skadat söt vovve! james hette den, hur coolt? Skit coolt! (hahah, Hanna kände jag snodde dina replik där typ!) Iaf, sedan skulle Max käka vid fem, så jag kilade ner till solariet och la mig där en kvart innan jag mötte upp honom igen. Då tog vi bussen mot vilshärad, min sis skulle ha partajj så vi skulle vara här och "hålla lite koll".. haha. Allt gick iaf bra och så, så de va najs! Imrose blev det klart sova länge och lite frulle, sen drog jag och Mamma in till stan, skulle fixa mina glasögon som var helt totalt broken! Så nu är dom fina :) Nu är jag hemma och hade tänkt käka, är fan cp hungrig nu jue!! Ska gå ut och tjata lite på mamma att snabba sig på! Sen ska jag antingen träffa Max eller bara trååka, haha jag hoppas på att träffa Max! Vi får se, vi hörs imorgon bloggen, och då blire FÄÄÄZT för allt vi har, känner på mig det kommer bli en så skadat rolig kväll, var längesedan vi partajjade nu, shit, vad händer med min blogg, inget party, den döööör!! hahah, neejdå, men imon ska vi ha kuuul, eller hur hörrni?!♥

Puuuuusss på er! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0