M&M

M&M (?) haha, tänkte skriva MM=mot max, men då började jag tänka på sånna där M&M godisar så då skrev jag M&M istället för MM bara för att läska er, ni hänger med va? det gör inte jag länge så vi släpper det.. ska inte läsa om det heller för då kommer jag bara sudda ut det i all förvirran!

Jag ska iaf slänga i min lite korv&stroganoff och ris innan jag sätter mig på bussen till min älskling. Åh vill bara vara framme å mysa, toppen torsdag! TT, hahah det finns nog ingen godis som kallas T&T va? om det fanns det skulle jag skrivit så! Nu får ni inga mer outfits bilder idag och imon, men jag lånar alice stora HUMÖR tröja och gömmer mig i imon med ett par leggins. Fryser alltid i skolan, så varma kläder = TB/T&B toppen bra! Nää nu räcker det.. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0