Mysdag med Max!

Ps. Igår räddade vi en hund :D haha, tänkte ni ville veta!

Idag har jag haft en helmysig dag med min älskling, sov länge och sen lite frukost i solen. Var snack om att dra till årets sista after beach men det blev inte riktigt så. Istället satt vi på studsmattan, max lekte med sin barflaska (hahaha) och jag solade..liite haha. Käkade vattenmelon och gifflar hann vi också med! islängd i poolen blev jag också men sen lyckades jag övertala Max med så han också fick bli blöt och bada med mig haha :) Där har vi vart idag, i trädgården, en liten snabbvisit från farmor hann vi också med! Nice! Resten av dagen har vi kikat på room raiders och Xeffect. Nää, jag e helt flummig och känner att jag itne riktigt lyckas få ihop något vettigt inlägg över huvudtaget här ju! Ikväll får vi se vad jag gör. Kanske ska med mami och dom och äta i tylösand sen lyssna lite på avslutningen på solgården, sen bär det nog hem till Max igen för att va med honom nu sista kvällen innan han börjar jobba igen! Nu ska jag duscha iaf, klor och blöt bikini är inget jag rekommenderar iaf! bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0