Partyparty

Igår var det då födelsedagsfest hos vår fina Maja! Riktigt lyckad kväll, hade sjukt kul! Blev förfest hos felix funt halv sju, där blev det chips, "jag har aldrig" och lite dans. Sedan en tagg-bussresa mot maja inkluderad allsång, dans och lite sånt. Trevligt. Eller ah, va kanske jag och Svanen Max som stog för allsången från min Ipod bestående av "Sexy bitch" "fire burning" och "Daddy cool" hahah. Framme hos maja började vi förfesta lite till innan alla andra kom! Sen blev det dans, spel, snack på altanen m.m. Så bra! Någon ny människa träffade man nog också, alltid trevligt! Och sen fick ju Maja så fina och seriösa presenter, hope you liked it! ;) haha. Vid halv två tiden tror jag vi drog oss hemmåt, varför blir alla så otagg på slutet? Eller försvinner hahah... näädu jag vet inte, men min kväll va a.w.e.s.o.m.e. så Tack Maja! Jag och Max tiggde skjuts med Mattias och Felix så vi slapp bussresan, även om dom brukar vara rätt så najs! Nu ska jag se om jag och Max kan komma på något roligt igen! mitt partyhumör har kommit fram igen så skulle nog inte banga på en partykväll ikväll igen! men vi får se, annars blir det nog chill hemma hos någon eller en fika i stan. Puss.♥

halvbra bild.
Klänning - monki.
armband som knappt syns eftersom det sitter bak&fram - H&M
Bälte - Gina. Hittade inte mitt silvriga.
Halsband - Sthlm.
ringar - blandat.

Sedan lockade jag mitt hår! Börjar få in tekniken nu ju! Awesome.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0