plugga...

Ah, man märker lite smått att man börjat skolan. Och det har bara gått tre dagar! Asså, hallåå?! Måste ta med alla böcker, papper, lösenord och grejer imorgon till skolan, för då drar vi igång på riktigt tydligen.. ya, kul va! Och matten..den ska jag nu börja jobba lite smått med. Fick bara 2 sidor vi skulle gjort på lektionen men eftersom min ipod lockade liiite mer och min hjärna hade inte riktigt tryckt ner start-knappen enda ner i botten så sket jag i matten. Messade med max och ritade fina hjärtan i boken! Illa! Så nu har ajg två sidor matte jag måste jobba, har ju trots allt ny mattelärare och vill väl inte framstå som världens sämsta nv-elev iaf. Hehe. Så, hejdå på er, hej matteboken, hoppas nästan på att jag glömde den i skåpet (a)

Dö matte dö!! valde man kanske liite fel trots allt när jag satte min fot på da vinci, då de inkluderar så jävla mycket matte börjar man ju tvivla.. haha. Näädå, jag ska nog kunna få ett betyg där med, man ska ju aldrig ge upp va! Puss&hejleverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0