Rix Fm!

Godmorgooon! Hur e läget? Med mig är det helt okej, mår illa igen.. kommer och går det där men har mina knep så ska nog lyckas få bort det under dagen! För ikväll är det ju Rix Fm inne i stan! Yeey! Igår blev en lugn kväll med lite film och shopping (eller ah, ett linne..kan man kalla de shopping? knappt asså men i löööv it haha!) Sen vid elva tiden fick jag sms om fest men iklädd mjukisbrallor och heelt ofixad fick jag stanna hemma hade inte vart där förrens halv ett typ haha :) Men tack ändå! Så sov rätt länge, sen messade jag med max typ i sömnen när jag läste igenom allt idag haha, skickligt huh? ;) Så, nu ska mamma och Anders sätta upp en spegel på mitt rum, sen ska vi fixa spegelgrejs i hallen också! Men medan dom gör det drar jag mig ut och springer, sen när jag kommer hem blir det baadaa och ta en liten tablett mot mitt illamående, sen är jag fit for fight igen! Ikväll kommer bli gaalet kul!

nu på med träningskläderna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0