Sara`s party!

Tack för igår tjejen! Riktigt lyckat och jag och vännerna hade en grejt tajm!! :) Vi började kvällen med lite förfest hos Max, då jag och Annie dansade väldigt fint för doddin (Y) hahah. Sedan efter någon timma där drog vi oss mot Sara, riktigt najs. kom väldigt mycket folk där mot slutet men sånt är alltid lika kul! Träffar man ju alltid någon ny också, och det är ju så det ska va! Max kom dit efter han slutat jobba och joinade oss en stund innan han drog hem, vi firade även Antons födelsedag klockan 00.00 Grattis Anton!! åh, bara EN vecka kvar nu tills min födelsedag ;) me likey!

Idag då? Vad händer? Jag ska kolla lite, men annars blire iaf staden nu med sis och mamma och inhandla lite kläder skulle jag gissa på. Orkar jag det? Vi var ute en del igår tydligen och jag hade klänning på mig.. tror ni min hals och förkylning blivit bättre? Nah.. hehe, jaja, har bara mig själv att skylla. Stolt att jag fick med alla grejer hem iaf, nästan alltid lyckas något försvinna så ser man inte det mer! haha. jo, det får nog bli stan, när mami är ute ur duschen ska jag sno toan så jag hinner med med bilen, buss = Bajskorvit = dåligt x 1000!!

PUSSHEJ!

Bilderna från min och Hannas fotto grej kommer upp ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0