SATC2!

Skitbra film som jag kollat klart på nu, typisk så som man vill bli när man blir gammal haha, eller ah, äldre iaf! Jaja, jag ska äga hela mitt liv, så de så! Bara så ni vet lixom ;) Nu ska jag äta mat, sen blir det antingen till att kanske möta upp Lukas Mattias Mimmi Julia om dom skulle va, snackade lite med lukas eller drar jag på en ny film, Love hiccup eller något hette den. Hahah, Max lär väl döda mig när jag kollar massa film utan honom, men vad ska jag göra, är trött och mår typ skit just nu så då får man det. Och film är sånt man underhåller sig med när man är ensam och har tråkigt, med Max flummar jag hellre och blir kittlad...haha =)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0