shoppat lite!

Hemma nu från en helmysig dag med Hanna inkluderande shopping, flumm, mc donalds och lite nya fotton! Vi tog med oss Mc donalds mat och satte oss i picassoparken en stund då vi tröttnat helt på lilla Hstd! Där blev det en del snack, flumm å annat, Hannas kamera åkte också fram så blev de lite poseing poseing där ja! vaaackert! ;) En lite runda på stan hann vi med en gång till efter det innan vi drog hemmåt med halv fem bussen. Lite småshopping hittade jag allt..

Skit fint armband!

Nya ringar till öronen.. tro mig, det behövdes! mina nu är typ rostiga och heelt snea hehe (a)

Hjärt-strumpbyxor, eller ah, de va leggins men whatever, dom e asnajs!
Det var typ min shopping, duuktigt! Inte brännt alla pengar iaf! =D
nu sitter jag och lyssnar på Jack Johnsson låtar som jag och Hanna diskuterade på resan hem! Så jävla skön musik, sån man kan lyssna på hela tiden, spelar ingen roll vilket humör man är på!
Imorgon bitti blir det tandläkaren 10.40.. -.-! Sen får vi väl se om vädergubbarna har rätt som lovat strandväder, annars drar jag och hanna ut i tylösand och fottar lite! de blir bra, nu ska jag softaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0