Sista kvällen på sommarlovet blev riktigt bra!

Igår var ju sista kvällen som vi kunde partajja å så på  vårt sommarlov, imon står ju klockan ställd på 06.00...jaa, får väl se om jag lyckas ta mig upp eller inte, jag gissar på en försovning, minst 30 min hehe.. jaja! kvällen igår då, först skadat rörig, skulle till östra stranden, dit gick inga bussar, hem gick iaf sista elva om vi fick skjuts dit. Sen ändrade dom sig och kanske skulle till stan men sen slutade det med Östra stranden iaf! haha! annie eller Hanna skulle jag dratt med mig, men efter lite feber från Hanna och Annie orkade inte riktigt tänkte jag också krypa ner med laptopen i sängen och slå på en film, enda tills samvetet kröp fram lite.. SISTA kvällen på mitt sommarlov, hällå?! Ligga hemma-inte ok! Max och hans sköna polare var där och dessa underbart härliga tjejer från Växjö, sjukt schyssta så det blev att jag drog mig dit! drog på mig mina legging, min slappa tröja och svepte på lite mascara, var väl sådär lagom snygg men skitsamma. ps. Min toffs liknade en bajskorv. :)) Anders och Mamma körde mig dit, Moa mötte mig och sedan gick vi till Saras mysiga stuga! Riktigt mysig! Där satt vi och chillfestade lite på hennes uteplats, körde jag har aldrig och det bjöds på en heel del skratt under kvällen. Runt tolv blev det dags för nattdopp i havet - dock hade jag inga kläder å bada i, inga nya med mig och sen skulle vi GÅ hem till stan (som tog en timme .. hehe) Sen tillbaks till deras stuga och fortsätta kvällen där innan vi tog följe med Jacob en bit in mot stan, men han hade ju cykel den lilla lyllosen! Jag och max traskade nog en timma innan vi kom hem, var väl hemma runt tre. :)) Men en toppen kväll, så glad jag asade mitt lata arsle mot Östra! Tack hörrni för jag fick komma, ni får höra av er nästa gång ni kommer till Halmstad! (tror kanske inte ni läser min blogg dock med mitt cp-bloggnamn osv. men man vet ju aldrig va ;) haha)

Idag drog jag och max ner på stan! käkade Mc donalds, glodde runt, jag fixade den dära Bh:n. Sen hälsade vi på Andreas på Ohana och hans enormt gulliga hund James! Askul haha. Blev en stadsrunda med andra ord, och en film imorse såklart haha ;)

Nu ska jag leta fram lite kläder till imon, laga lite käk, ensam hemma ikväll..bläää! Sen vet jag inte riktigt om jag ska dra hit vännerna för en sista, verkligen sista sista sommarlovskväll på året 2010, glo lite film å chilla, snacka sommaren eller om jag ska ta och pyssla om mig själv och göra mig fin för morgondagen? Lite Bubbelbad och Cola, noppa ögonbryn, raka benen, ansiktsmask, inpackning i håret, måla naglar, jaa allt sånt där tjejigt! Igår kom jag på att jag nog inte tagit bort mitt nagellack på hmm.. 3 månader? Målar bara över, ska de bli vitt och vart svart tar man bara många lager ;) Blir nog nödvändigt å tvätta bort det där. Fixa mig måste jag, så blir nog pyssla om mig själv först iaf, sen får vi se vad som hinns med ikväll, men jag menar, vi lär ju ändå inte somna innan två mina vänner, eller har ni lyckats vända tillbaks dygnet? Inte jag tyvär.. hehe..



Det är rätt sjukt hur duktig jag är på att glömma kameran, men känner mig liksom ltie i vägen med den,blir lixom "så alla barn, nu ska vi ta bilder.."haha. Men ska bättra mig, lovar. Här får ni ögongidis istället på världens finaste! Men han är MIN! ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0