Sjuk!

Fy fy, inte kul asså. kände att halsen var typ rätt problemig imorse, att svälja känns som om jag ska svälja ett bowlingklot, mina öron gör ooont och min näsa är igentäppt! Inte nog med det så här jag fått sån där värk i hela kroppen typ, ni vet när det gör ont överalllt typ. Uscheusche. Så när klockan ringde imorse bestämmde jag mig för att somna om och skippa skolan idag, har knappt lyckats sova inatt av massa grejer, antingen har vinden vart för högljud.. eller har täcket varmt för varmt eller ville jag ha vatten. Klagfia här idag ja! Och Brottet och simma en timme i cp kallt vatten lät ju inte precis som en botningskur! Panodil låter såå mycket bättre. Dock har jag alla papprerna till vårt grupparbete, jaja, mina tjejer löser det! Och matte jobbar jag ikapp när jag är frisk. Nu ska jag ta en panodil och lägga min framför tv:n. Jag fullständigt hatar att vara sjuk. Blir så gaalet rastlös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0