skaburbian

ojdå, här har tiden flugit iväg efter en tre timmars lång film! Skönt! klockan går ju annars så jävla segt när man bara ligger hemma helt ensam. Nu ligger jag och lyssnar på skaburbian - flow, så sjukt härlig musik! Min älkling saknar jag som bara den och han skulle kommit hit, men vet inte om jag kan dra till skolan imorgon så då blev allt lite rörigt! jaja, imon SKA jag träffa honom. Och jag ska på fysik och biologi lektionerna hade jag tänkt, kan inte missa dom nu i början när vi drar igång typ. Iaf inte fysiken!

Nu ska jag käka mat, pannbiff tror jag det va om någon vill anteckna, sen ska jag låta min blogg vila och istället stänga ihop datan och hoppa in i duschen.. nää jag har fortfarande inte kommit så långt, och garderoben är inte heller städad (a) jaja, sånt löser sig.

P U S S & K R A M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0