Söndag!

Söndag, Söndag, Söndag! Jag hatar söndagar så otroligt hårt!! Det är liksom en dag som är utsedd till att vara slappe-dag typ. Okej, det är najs ibland, typ som idag, rätt soft dag. Max kom hit vid två tiden igår, vi kollade lite film och sedan somnade vi direkt när den var slut och klockan hade nog hunnit bli halv fyra.. hehe. Så jag fick väcka min bajsunge idag klart, vet ni världens bästa idé eller! hahah, först ringde hans mobil en gång, svara, går och lägger sig. Den ringer igen, svarar, och somnar om. Hahaha, sen tar jag min mobil (bara för å vara sådär snäll(a) ) Den ringer, dock svarar han inte utan skiter i den så de va ju lite synd men det var kul sen när han såg de va jag iaf haha, vakna gjorde han iaf. Vi käkade lite, sen har dagen bestått av spela kort, haha, vet inte riktigt vad allt hette, bluff, skitgubbe, pappegojja maskin och massa sånt! Det var kul iaf, sen mös vi i soffan med saft och godis, massa kuddar och täcke! :) Men nu har Max gett sig mot jobbet och jag försöker hitta något att göra samtidigt som jag glor på Fear factor USA! Bra program de där, funderar på att llyfta på min lata kropp och dra mig ut och springa..eller ska man skita i sånt på sommarlovet?.. ah kanske. haha.

ikväll blire lasagne! My favourite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0