Last night!

oj, denna veckan har verkligen flugit iväg! fortsätter det såhär är nog andra året på gymnasiet borta inom kort! Wiho! Iaf, igår då da, blev ju ett lite snabbt och hastigt inlägg. Max stog klar i hallen, bussen gick om 2 min och jag skulle hinna kissa också! Jobbigt läge lixom. Men sen va bussen sen 20 minuter.. ah, får damp på sånt, men med hann vi ju som ni kanske förstår då iaf. Mötte även upp Annie på bussen, det var tänkt att jag och Annie skulle dra och fika, sen möta Hanna och sen dra med Max på fest. Dock blev det inte riktigt som planerat och jag är inte förvånad hahah. Roberts hade stängt för oss, det var bara 18+ som var välkommna efter tio.. grajt. Så vi mötte min Max igen och höll honom lite sällskap hemma hos honom medan han laddade mobilen och åt kladdkaka! Sedan efter mycket om och men drog vi oss utåt. Klart ska det börja regna som bara den och blåsa och grejer, hejdå fixat hår -.- Mötte upp vår lilla Hannibajs på Österskans och sen traskade vi ungefär 1 kilometer haha. Kom fram till en krog/klubb? och efter lite om och men även här kom vi in även om vi var lite för små kanske (a) Var där en liten stund, rätt coolt ställe typ, men lite konstigt haha. Efter någon timma typ blev vi utslängda bakvägen då polisen kom och grejer. Jag och Hanna försökte smita med Jacob ner på dansgolvet en våning ner men icke sa nicke, de hann vi inte, så vi fick dra. haha. Vi drog till donken och satt där ett tag, åt lite dettomat och väntade på Annies och Hannas buss! jag och Max tröttnade tillslut och när det var ca. en halvtimma kvar drog vi hem till Max och myste istället. Mys! Imorse blev det lite frulle å så, sen placerade vi oss i sängen resten av eftermiddagen och kollade ngn bra serie som gick på tv! Vid halv fem drog hela familjen Lövinger och tränade så jag satte mig på bussen hem! har precis käkat lite Laxpasta och hade tänkt leta lite outfits till kommande veckan, så skönt att ha de fixat. Sedan hade mitt hår behövt en ordentlig inpackning och naglarna ska målas om igen! Sen ska jag försöka somna tidigt. Lite Eclipse kanske jag ska ladda ner och kolla på också, halva idag, halva imon, asså en film så lång som den kan man ju inte se på en gång. Så länge pallar jag inte sitta stilla! och imon börjar jag 08.10.. matte, biologi, fysik, projekt.. ni hör vilken dag va?! Villken dag! Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0