Soovaa!

Ikväll är en såndär bajs-kväll som man bara vill ska försvinna!! Uäk! Så nu ska jag ta och plocka ut linserna, hoppa ner under täcket och starta min lilla i-pod. Imorgon ska jag träffa Max! Har även snackat med farmor och nu har vi planerat in en Fika och stadsrunda under någon av dom närmsta dagana! det kommer bli mysigt. Älskar min grandma :) Blir lite msn först kanske eftersom jag tvingade in Max där nu, men sen ska jag nog försöka somna och känner på mig att det kommer nog inte bli sådär skitsvårt ikväll, är helt jävla slut! Behöver vänja mig vid att lägga mig tidigare nu inför skolan också. Var i stan och fixade skolgrejer innan idag..blir man deppig eller blir man deppig.. jaa, så nu har jag iaf 8 nya block till alla satans ämnena, 3 nya pennor (som lär finnas i typ 1 vecka om jag har tur) ett sudd (Klarar mig på det, dra ett streck över och skriva ordet på nytt är mer mea-style lixom!) ett nytt såntdära blad till min lilla kaleder fixade jag också! Eller ah mamma.. för det va hon som fick betala! haha! Men tjeenaa vad mina inlägg ska bli omrörda ibland! Nu ska jag in på msn! Bye biatches!

osminkad å fin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0