taggning och förberedelser!

hej!

jaa, vad ska jag börja, skolan va la helt okej, rätt booringa ämnen idag med jaja, man överlever och strävar mot fredageftermiddagen som man säger! eller säger och säger, men ni fattar! jag har nyss kommit hem från stan, vi planerade och snackade såå mycket om helgen nu i skolan att vi blev tvugna att dra oss inåt för att fixa lösögonfransar, ansiktsmask, lösnaglar och leta partyklänning! Yepp yepp! Blev lite mat och fika också från Hello som vi tog med oss till Picasso parken! Riktigt mumsigt och det var nog det största äpple jag sett i hela världen! hehe, eller nästan! iaf, efter lite kikande (och ingen fin klänning) så bestämmde jag mig nog för att beställa den där från nelly.. hmm, ska se om jag kan lyckas hitta lite gömda pengar kanske eller något så jag kan köpa den! Lite pengar måste man ju bränna på sin födelsedag.. eller de lär bli en del, men de kör vi på! Hellre det än att ajg lägger det på cheese burgare och linnen! Men tror ni vi köpte lösnaglar och ögonfransar? nepp, de orkade jag inte. Istället köpte jag en asfin kofta och lite annat smått & gott! Blir bra det med, får lösa de där med ögonen en annan dag, tror kanske inte jag ska sätta på  sånna, sist limmade jag ihop ögonlocket, hade ont i 3 dygn i ögonen och såg ut som ett miffo! Så får de fan inte bli asså! Glömde även pimp-grejer till kameran! fan! Äsch, de löser vi en annan dag. Nu hade jag tänkt dra ut och sno lite kladdkaka från sis och Pizze, sen ska jag räkna mina pengar, om jag har kvar tillräckligt för att köpa en klänning för 500 spänn! Hoppas det, jag menar de va faktiskt inte alls särskilt svettigt dyrt när man tänker efter! och Lördagen kommer bli så jävla awesome, det är det vi sitter och planerar nu på rasterna! Hur fina, galna och knäppt roliga vi ska vara den kvällen. Åh, kan det bara inte bli fredag nu! (så har man lixom den roliga dagen framför sig!!) jaja, nu ska jag ut till matteboken. Jag ska allt vara duktig och jobba ngn timma nu innan jag får göra något annat! Eller okej.. kolla pengarna ska jag nog göra, måste beställa min pudding ikväll isf! Jävla snygg e den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0