Under sommaren 10 har jag!

(X) Druckit alkohol
(X) Varit full
( ) Däckat
( ) Snusat
(X) Varit på fest
(X) gjort bort mig ordentligt - hahah, gör inte alla de?
(/) brutit foten - nästan i mina killer-heels!! hehe (A) 
(X) besökt en fetival - Kaart! RixFm ;) hahha.
(X) åkt båt - Doddin, din båt är underbar!
( ) Fått minneslucka
(X) Varit kär - är kär♥
(X) Älskat någon - älskar någon♥
( ) Fått ett sugmärke - har nog sluppit det!
( ) Gjort ett sugmärke
                          (X) Fått ett bitmärke - Hanna brukar bitas i axeln om hon e knäpp :)
() Gjort ett bitmärke
() Kysst en främling
( ) Strulat med någon av samma kön
(X) Sovit i samma säng som någon av samma kön
(X) Sovit i samma säng som någon av motsatt kön
(X) Gråtit dig till sömns
() Vaknat av att du gråter
( ) Skrikit ord som hora och slampa till någon - bara när dom inte hör isf :))
(X) Slagit någon på skoj
(X) Blivit slagen på skoj
(X) Lärt känna över 10 stycken nya människor
(X) Haft sex
(X ) Varit på solsemester - Turkiet, naajs, saknar solen! 
( ) Badat i sjön
() Gjort något olagligt - OMG, jag laddade ner film igår!! OMGOMG!! Fy va jag e busig va :O
() Sett en hel fotbollsmatch - FOTBOLL SUUGER!!
(X) Inte sovit på en hel natt - eller njaa, fem, sex något sånt, sen däckar jag automatiskt!
(/) Sovit utomhus - hehe jag och Max bäddade på studsmattan men blev attackerade av tusentals mygg så flyttade in efter någon halvtimme typ!
(X) Varit på sjukhuset
 (X) Sovit i över 12 timmar
( ) Sett en film mer än 10 gånger - hatar å kolla film..typ! 
(X) Tagit någon på asset - hahhahah.
(X ) Velat dö - hallååå?!, har ni aldrig haft paniiik för skolan och matten snart börjar, att man gjort bort sig så man vill sjunka genom jorden ner till kärnan av vår planet typ eller att man bara är på bajs-humör! ;) dö och dö va väl att ta i, men jaja!
() Kysst någon utav samma kön
(x) Åkt buss i över 10 timmar - den får bara ett litet kryss. Men jag tror nog det, dock har jag vart skadat lat med bussen pga. mitt illamående, det har dock lett till mer cykel, mindre fett. Okeej, vi ska kanske inte överdriva, men ni fattar va ;)  
() Varit ute en hel natt - har jag nog inte :O fyfyfyfy!!
( ) Blivit tagen av polisen
(X) Haft filmkväll - jajameeen!
() Svikit en vän - nähä, sånt får man inte göra!!
(X) fått en ovän - hehhe..kanske
(X) Varit sjuk - Ah kan man säga.. -.-


Nu ska jag skaffa mig ett liv och kolla Tv! Skulle åkt till Max men han har en skadat lat flicka till flickvän ikväll så blir nog att vi ses en annan dag. Har inget busskort heller och min hals hurts. och imon ska vi simma på brottet, fyy brr va kallt!! Men Max, Jag älskar dig♥ 

P U S S !


Kommentarer
Postat av: HAanna

mea du vet att din farmor läser din blogg va..

2010-08-23 @ 21:00:32
URL: http://hannad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0