kamera och iphone?

fyfy, låång dag idag i skolan idag.. över nu iaf! Slutade runt halv tre och hade en lektion matte på 70 minuter i slutet. Inte det lättaste att koncentrera sig efter skank-food till lunch osv. men jobbade faktiskt hela lektionen..eller okej, iaf 60 av 70 min kanske, och det är g.r.y.m.t. för att vara mig! yeey! Kanske inte behöver skjuta mig i näsan trots allt då.. hehe får väl se vad jag skriver imoneftermiddag, jag gissa på typ "döda mig, döda mig, döda mig, seriöst denna f*cking matten kan ta sig i r*ven och suga lite k*k" hehe...

Annars gick dagen bra, stött på lite ettor och käkat pytt i pannan, och i pannan hade den nog ramlat för den va heelt mosig och inte klar! Föfan skolköket!! Skärpning! Nää, slut på klagandet, snackades en heel del om våran helg och även lite planer för kommande helger. Kommer bli så sjukt awesome, can`t wait! Snaart fyller jag år, snaaart! Och det ska firas så det bara smäller om det!! Åh. Har även börjat fundera på vad jag ska önska mig.. hmm det är typ hemskt att man inte önskar sig någonting. Eller jo, haha där ljög jag, jag har faktiskt kommit på att en Iphone, en mindra kamera och en fin pälsväst som jag hittat att ha till hösten inte skulle sitta helt fel kanske. Västen måste jag dock kila in och prova inne i stan nu dom närmsta dagarna, har bara sett den, inte vågat prövat, skulle ju blivit ruinerad av en varg eller kanin eller va de nu e.. inte ok! ;)

Helgen var som sagt grajt, men nu ny skolvecka, slipper iofs läxorna nu i början, drog igång lite med fysiken idag verkar faktiskt interessant. Engelskan känner ajg kommer inte bli riktigt lika intressant, farmor lär få ha mig och mina engelskaläxor där lite då & då, bra man har en farmor som är grym när det kommer till andra språk! Men tack vare inga läxor och massa annat bajs, så är jag fri idag haha. Vi hade tänkt dra oss in till stan för att trycka i oss en kebab och slösa lite pengar tills vi sa åt varann lite smått att kebab är onyttigt (det tog emot å säga så..) och att vi borde hoppa över det för att slippa träna! Så vi tog bussen hem, och hemma åt jag hamburgare.. hehe inte så mycket nyttigare kanske men jaja! träna ska jag iaf börja göra, imorgon faktiskt! hade tänkt ge mig ut och springa redan idag med eftersom mitt hår är nytvättat pallar jag inte dra ut å springa, tvätta om de och slita på det ännu en gång med plattång och fön! Nää, det får vänta tills imorgon med andra ord. Ikväll kommer jag istället tillbringa kvällen med min älskade Max. Åh va mysigt! Ska nog ta och messa han nu. Eclipse ska jag också kolla klart på, hann inte se hela igår för datan dog och klockan närmade sig tolv.

Puss&kram.


vad sägs om en kamera som jag vågar ha med mig på fester hehe, min digitalkamera stannar oftast hemma, den skulle ju såå vara försvunnen eller sönder när jag drar hemmåt från festen. Har nada koll och blir lätt lite klumpigare lite längre in på kvälllen, fattar inte varför.. ? hmm. Jaja, en liten smidig kamera som jag kan hålla lite bättre koll på och är inte lika rädd om eller förstörd  om den skulle försvinna skulle nog passa. Eller asså, varför är det så, jag menar, förmodligen blir ingen av kamerorna förstörda eller något sånt bajs men känns ändå bättre att ha en lite billigare med sig, jag menar om i fall att olyckan skulle vara framme liksom! jaa, det skulle jag iaf verkligen´behöva så ni kan få lite bilder. Bloggen suger ungefär lika mycket som min mattelektion kommer göra imorgon om den inte fylls med bilder!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0