Västra stranden + kite!

Awesome dag! Jag och Hanna åkte med farmor och sis in till stan, sen skulle jag möta upp min max för att få mitt busskort. Då frågade dom om vi inte skulle dra med ner til lvästra stranden, tror nog dom hade en liten baktanke att vi skulle fotta dom med va ;) haha. Men lite sådär spontat hoppade vi in i bilen och drog med dom. Max och Pontus drog iväg för lite kite och jag och Hanna kilade bort en bit och hittade vårt lilla smultronställe, där fanns stenar, vass, mer vass, gräs, sol, skugga! Perfect! Så där satt vi och fottade lite fina pics! Sedan drog vi ner för att fotta när dom kitade, gick sådär kanske tyckte dom men vi tycker de blev bra haha ;) Blev även lite mer tramsiga bilder när vi började tröttna på dom seriösa, guru-bilder, titanic-bilder, pussbilder å annat! Trevlans! En hel del skratt med ofc! Fick skjuts med dom in till stan då dom drog mot Ohana och vi med min farmor och sis hem igen! goodie. Nu är jag cp hungrig och funderar på att beställa en pizza eller koka makaroner? vilket lät mest lockande.. pizzan va? hehe.. Sen ikväll blire kanske in till Maxen igen, han och Mange skulle dock på yoga (HAHAH) nu så jag var tvungen att kila hemmåt, har ingen lust att bryta alla ben i kroppen tyyp :) Så, nu mat, sen får vi se om jag träffar min favvo kille eller om vi ses imon. Imon är det iaf fika med fina vänner i parken efter skolan som gäller, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda! Hoppas på fäzt! gal1 taggad på det nu efter en skol/sjuk vecka, då behöver man ha lite kul! Nästa helg kör vi hårt iaf!! :)) Wiiie.

Bilderna kommer när jag fått dom av Hannibajs :)

Bild från sist vi fottade Max och hans polare Victor som kitade nere i vilshärad! :)
MAAAAAT-JAAAA TAACKK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0