14 dagar till jul!

Hejsan! Igår var det torsdag och en riktigt bra dag! I skolan hade vi studiofoto, jag och hanna. Det gick bra, förutom att vi hade glömt koppla in blixtarna första halvtimmen, klantskallar?! Eh, japp. Men sen löste de sig ju! Tur det, får gå igenom bilderna idag och hopppas på att där är någon fin! Efter skolan drog jag och mötte min max och sen satte vi oss på Robert´s, drack varm choklad, te och åt kaka och försökte gissa vad vi köpt eller tänker köpa till  varann i julklapp! hahah, ah asså det var skadat kul, max kom fram till en gissning som ledde: En stor strykbräda av plast. Hahah, nu kan jag ju dock inte berätta för er var det egentligen  var, om det skulle vara så att Max läser! ;) men det var kul i alla fall. Sedan mötte jag upp Bazti, vi skulle leta upp en födelsedags present till Max, det gick väldigt bra! Så tack för hjälpen Bazti, och roligare att kolla runt om man inte e själv!

Max drog med mig hem igår och sov här, myys. Och nu vaknade vi en kvart innan hans buss gick, han skulle in till körskolan så det blev lite stress men han hann. Jag är däremot kvar här hemma, hade tänkt börja göra mig iordning för skolan nu! :) I dag blire en chill dag! På engelskan lyssnar vi på en kriminalare som håller föreläsning, sedan en timme matte och vi avslutar dagen med 1,5 timme photoshop på bilderna vi tog igår. Awesome! Efter skolan blire stan och träning, och ikväll blir det roligheter/mys!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0