28 December.

tjenixen! (fyndigt I know ..-.-)
Hur har eran dag varit? Min har vart bra! Imrorse vaknade jag med Max jämte mig, det var bra! Vi låg kvar ett tag,  bara mysa och kolla någon film på tv, sedan blev det hamburgare till frulle! Gööött! Sedan drog vi ut i snön. Igårkväll blev vi lite rastlösa så vi bestämde oss för att dra ut i snön och leka lite och bygga lite!vi körde med spadar, skyfflar och en snöslunga! (y) det var kul :D Dock slapp jag en fet mulning, haha gött, trodde det skulle bli några mulningar men det var skadat kallt så vi sket i dom! Sen blev det varm oboy med vispgrädde och marshmallows när vi kom in, och en film! Så det var vad vi jorde imorse då, fortsatte vara ute i snön, man får ju passa på! ;) Vid halv fyra kilade vi in till stan och ner till FORM för träning med Max bror och Mange! Fick mig en springrunda och liite styrketräning för armar och ben sen kilade jag till bussen! Där möter man sån tur är Anton så man har någon att sociala sig med! haha.

Ikväll händer nog inte sådär skadat mycket skulle jag gissa på, jag är rätt trött, och har ont i halsen så ska nog bara vila och hellre ta mig upp tidigt imorgon bitti! Är på något skumt humör, och mår lite halvkonstigt så det blir npg bäst. Jaja, nu ska jag kila ut i köket och käka fläskfilé! Mumma! Vi hörs imon hörrni! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0