7 december 2010.

amen tjenare alla puddingar..eller något! haha..

Min dag idag har faktiskt ägt! imorse tog jag en sovmorgon till halv tio, sedan lite chill projekt. Efter det blev det lunch, asså seriöst, fyy faan va det luktade var tvungen att hålla för näsan påväg in i matsalen :O uääk! Sen, efter denna otroligt energiladdade lunchen skulle vi ha idrott dåra.. hah! Lukas, Jimmy och Max hade vart gulliga och anordnat den jobbigaste gympa lektionen i gympalektionernas världshistoria! Typ! Svettig på en idrottslektion? det händer inte ofta asså. Men jag gillade det, bra jobbat killar, ni fick oss gaanska trötta, men det är så det ska va jue! Efter skolan skrev jag och Maja klart vår labbrapport i fysiken som ska in innan jul och sedan drog jag Annie och Hanna hem till Annie. Efter en så jobbig lektion (ni fattar inte hur jobbig!) kände vi att vi inte riktigt orkade gymma.. så vi drog hem till Annie, åt revben, potatissallad, chips och choklad, och som grädden på moset, en massa tjejsnack! Åh, me love. Och min lilla flicka åker ju till USA snart, vi kommer sakna vår skuttande bajskorv! :) Men när du kommer hem kör vi välkomstfest och ger järnet tycker jag! ;)

Nu sitter jag hemma, har badat, rakat benen, inpackning, slappat lite och ska måla mina naglar! Sedan blir det bartenderskolan på Tv, det är final! Awesome. Sedan hoppar jag i bingen, imorgon har man inte sovmorgon längre än till 08.30 suuug på det.

Min vecka kommer nog förövrigt bli väldigt bra, har lite småkul saker inplanerade och sedan fyller ju min älskling 18 hela år på Söndag! Aw, min fina Max! Måste hitta en fiin present till honom i veckan och sedan blire släktparty med dom på lördagen! :) Söndagen är dock hans dag, jag lovar att sjunga på morgonen och ta en sån fin morgon bild som päronen alltid gör på sin födelsedag.. haha! Fredagen ser jag också fram emot, något galet, något med mina finingar och en massa skojj nu innan hanni drar från oss! Det blir en fet puss på det! ♥

facelook today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0