Äntligen ska jag få bli blond!

Yeey. Nu ska den enorma utväxten bort! Bort! Bort! Bort! Wupidupidoo! :) Asskönt faktiskt, ja ska få håret fixat! jag ska som sagt bleka en stor del av det och klippa upp det en massa så det blir lite "Busigt", då räcker det att slänga i lite dust it så är jag klar för dagen. Jävla awesome. Ah detta blir skönt, dock tar det typ två fucking timmar men jag överlever nog.. hehe. Sen blire fika dåra. Toppen! Nu ska jag slänga på mig lite kläder, det blir till att börja med en runda på stan med mami, byta ett par skor och kolla runt lite kanske, vi får väl se! C ya! :)

Får se vad det blir för fika, jag är sugen på en god kopp te!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0