December, 14, 2010.

Idag är det tio dagar kvar till jul! hjälp! Vart tog december vägen va?! Måste verkligen hitta en julklapp till Max snart, får ta en runda med tjejerna nu i helgen på stan! Idag var det julshow i skolan, där blev det en del skratt, julstämmning och luciatåg! På idrotten hade vi boxning.. fy fan va det var jobbigt! Vi skulle kolla om vi låg på ungefär 80-90 % av vår maxpuls, så först slet vi som idioter för att få upp pulsen och sen kolla. Min maxpuls ska vara ungefär 203 (220-din ålder.) och jag kom upp i 192, så det tycker jag var helt okej jobbat! Sedan blev det lite matte, jag hatar det. hata hata hata.

Efter skolan samlade jag ihop mig efter dagens boxningspass och drog med Max och Doddin till gymmet. jag sprang lite mer än 4 kilometer och körde lite styrka, medan grabbarna höll sig helt till gymmet. Puh, nu är jag H E L T slut vill jag lova. Och fryser som en padda, jag tror jag börjar blir sjuk, känner mig hostig i halsen, fryser och näsan har börjat rinna ;( Noooo. Bajsapa! jaja, vi fick i alla fall gröt i skolan och det va gott. jag tror jag råkade typ pajja något blodkärl i magen när jag tränade? kan man det? För det gör svinont på ett ställe nu, typ som om jag fått fetaste blåmärket på magen, fast inte blått? :S Wierd stuffs. Jag ska boka in en PT som ska visa mig hur jag ska göra med allt och hur tungt jag ska köra!

Nu ska jag sitta och jobba med psykologin, får se om jag orkar öppna matteboken eller om jag bara tutar och kör imon, tihi! :) Ni får ha en mysig kväll, jag ska somsagt gräva ner mig i plugg. Men imon ska jag bara va med min älskling och lägga läxorna åt sidan! Myys♥


Va inte denna snygg eller?! Tänkte lite på nyår.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0