den 23 december 2010.

dagen innan julafton & jag är uppe med tuppen för träning!  
Gårdagen spenderades hos min fina Max med han, hans brorsa och hans kompis. najs! :) Det var mysigt, har inte träffat min älskling på några dagar så du var saknad! :) Sova gjorde jag dock hemma, dels för att jag ska iväg och träna nu (!!!) och för att Max har sitt teoriprov till körkortet idag, lycka till Max! I alla fall, jag har packat väskan, nu blire spinning och core, sedan en vända på stan och fixa det absolut sista till imorgon, sen ska jag hem, städa, julpynta, laga gröt och göra julgodis. Klä granen ska också göras, sen kommer älskling hit ikväll så ska vi mysa och byta julklappar och öppna dom på tolv slaget :) Sen sover han nog hos mig. vi hörs igen när jag är hemma, kanske har jag tid att fotta mina senaste inköp lite senare idag. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0