En mysig dag på stan med flickorna!

Gårdagen spenderades hos Max och lite i stan, lämnade tillbaks ett par dojjor som inte funkade asså, det var nog lite som max kommenterade "Ridskor" heheh.. jaja, det får bli ett par balla kängor till våren istället och så flyttar mina fötter in i mina nya UGGS fram till Mars typ! Sen kilade jag upp till Max, vi låg och myste lite och sen drog vi ner på stan runt sju. Handlade med oss godis, läsk, dipp och chips och satte oss på bussen ut till söndrum. Där hängde vi lite med Jacob, Jacob, Mange och Johannes, trevligt trevligt. Och jag har nog aldrig sett en större pizza än den som dom beställde igår! Haha. Vid elva tog vi (sista!!!??) bussen hem till Max och där chillade vi bara lite och sedan gick vi och nana! :)

Imorse drog jag upp Max vid tolv och vi kilade ner till gymmet, egentligen var det tänkt att vi skulle köra SLUT på oss totalt, men då max redan var klar i gymmet när jag bara hade sprungit typ halvvägs gick det väl sådär. Så jag hann springa 5 km och max körde lite i gymmet. Efter det blev det en snabb dusch med max och sen kilade jag ner på stan och mötte upp Annie, Amanda, Maja och Flisan för en riktigt tjejfika på typ två timmar på Robert´s! Haha, såå mysigt! Sedan glodde vi lite i affärer och inhandlade nylonstrumpor till imorgon då det är NYÅR!! Det ska firas med älskling och hans vänner, blir säkert bra!

Nu ska jag göra ingenting tror jag, haha, jag har tråkigt som fan och är skadat rastlös. Kanske skulle ta och röjja undan på mitt rum och sen bänkar jag mig nog vid tv:n. På måndag ska jag till "Bekväma skor" och kolla om jag behöver inlägg till fötterna, går helt cp och det börjar märkas när jag springer en del. Ett par nya löpskor ska också införskaffas! Det blir goodiegood. Vi hörs imorgon bloggen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0