en snabb update!

Blir en snabbis då max är på ingång, maten på spisen och jag har ingen lust att blogga egentligen haha. Idag har jag spenderat två och en halv timme i en frisörstol och har nu blivit snygg i håret igen. Järält mycket blondare och en bra bit kortare, men det gillas, och det växer snart ut igen så det blir nog perfa! :) Sen mötte jag upp flickorna för en pasta på sandy´s och sen åkte jag med mamma och mormor hem hit. Snart kommer min älskling så blire käk och mys! Får se vad vi ska göra ikväll, men något ska vi nog lyckas klura ut! Imorgon blir det till at hämta min cooling på dagis och sen in till stan, hade även tänkt hinna inom FORM imorgon och köra ett pass! Det blir säkerligen awesome. Nu måste jag verkligen kila, vi hörs imorgon bloggen!

Bättre bild på håret får ni imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0