en väldigt bra jul!

yeey, jag hade en asmysig julafton igårkväll! På morgonen käkade vi en stor julfrukost med julskinka lussebullar och sånt! Sedan drog vi oss mot pappas grav. Satte dit två tomtar och önskade god jul. Min pappa. :) Sedan kilade vi hem till farmor, hon hade gjort värsta julbordet haha, men det var asgott! Mackor med julskinka, köttbullar, rödbetsallad, leverpastej och massa gott, och en hel gryta med asgod gröt med kanel och socker, åh va gott det va. och till efterrätt ett asstort godisfat. Haha, men det var svingott och igår bestämmde jag mig för att äta vad jag ville och hur mycker jag ville, så ah, nu har jag några hårda träningspass framför mig hehe..

På kvällen kilade vi hem till Malin och Göran, där var vi hela kvällen, jätte mysigt! Vi åt även där en massa gott, för att inte tala om efterrätten, pepparkaksglass med hallon och blodapelsin som tillbehös och mormors hemlagade banankaka, åh, det är sååå gott! Vi fick även besök av tomten! :O haha, han gav elliot ett star wars svärd så sen hade vi en liten mini star wars kille springandes och fightades med alla hela kvällen! Gullunge! Vi fick massa fina klappar, jag fick b.la. träningsbrallor, morgonrock, en plattång, UGGS, en Ipod Shuffle att ha när jag tränar, pengar, smink, en skinjacka, leggins, present kort på kicks, parfym,  tre böcker om träning (Platt mage, övningar hemma för hela kroppen och löparens handbok, asbra böcker verkligen! Wihoo!) m.m. Jag fick så mycket fint så! :) Yack så jätte mycket allihopa! Kilade hem runt halv ett och sedan slocknade jag på en minut!

nu ligger jag och trixar med min Ipod, försöker lägga in musik för imorgon, då jävlar blir det träning! Jag tycker verkligen det är kul, och idag ska jag börja läsa mina böcker och prova en del magövningar innan jag slänger mig i duschen! Awesome. Dock är jag hungrig som fan just nu och funderar på att dra upp och käka, ah det lät bra. Senare idag ska jag hem till älskling och spendera kvällen där! ♥

Nu tar jag på mig min mysiga morgonrock och tofflor och kilar upp för frulle! C ya!

bilder från igårkväll kommer upp efter frukosten. Maaaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0