Fest fest fest!

Igår var en så riktigt nice dag och kväll om ni frågar mig! Det behövdes en galen partykväll för min del så denna satt som en smäck! ;) Vi hann med 3 fester på en kväll. Ägit, ja! ;) Vi  började festen här hemma, dricka, fixa oss, dansa och sjunga lite och när alla var lagom lulliga drog vi oss vidare till Julia på fest, vilket var askul och riktigt skönt folk! gööööött! Vi dansade en hel del och skrek kanske med i låtarna lite. Sean banan - gott nytt jul in my ♥ haha, vi hade kul till den! Sedan drog vi ut i kylan lite funderade på att göra lite änglar, åka pulka osv. men vi lyckades faktiskt hålla oss hyffsat från snön! Awesome. Vid tolv drog vi med bussen in till stan med en massa gött folk, både gamla och nya, då drog vi till Insomnia, det var faktiskt kul! Roligare än jag trodde! Dock hade jag en tung väska och killer heels men jaja sånt överlever man ,) Tyvärr gick sista bussen hem runt halv tre så fick bli den hem. Var hemma runt halv fyra och sedan tog jag en sovmorgon till 12 idag, då vaknade jag av mitt alarm, hehe (a) En skit bra kväll!

vad händer i mitt liv idag dåe? Hmm, jag har slängt i mig en panodil och lite käk och sitter nu och lyssnar på tagg musik och är faktiskt rätt taggad på ytterligare en ute kväll! Lite sliten och trött från igår, jo visst de e jag hehe men vafan, vi har lov! Jag ska slå min partypingla en pling sen så kollar vi av läget! Annie vad säger du? Taggad eller chilla? :D Annars ska jag nog bara mysa med Max ikväll eller ta det lugnt på annat sätt, en mysig fika i stan eller liknande kanske? Jag får ringa mina tjejer sen asså! Nu idag på dagen hade jag tänkt träna men det ger ändå inget resultat efter en ipartykväll typ så det e skit samma, istället borde jag skriva klart psykologin! Ah, kanske kan göra det faktiskt! Åh, igår köppte jag en så jävla underbar väska! Har kollat på den sen i sommras med inte köpt den då den var lite dyr, men igår var den på rea, och trots att jag inte har en krona att lägga på mig själv just nu egentligen så unnade jag mig denna skönhet. Min egna julklapp till mig själv! Soft! Nu ska jag dock bara skrapa ihop de sista julklapps pengarna och sedan får jag in till stan någon dag och hitta det sista. Vad köper man till sin pojkvän?! HELP ME! (a)

(Min kamera fick sig en smäll igår så den måste in på lagning!  Ska se om jag kan få ut bilderna ur den, annars får ni lite bilder när de andra som var där slänger upp sina! ;) )

Me and min fina Julia! :) Tack för igår gumman! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0