Hem till Max ikväll!

Tjenare! Hur e läget? :) Själv äre la okaj, jag vet inte riktigt faktiskt! Känner att jag haft lite småont i huvude hela dagen, lite yr osv. Kanske någon basillusk som håller på att göra mig sjuk nu också? blää. Drog i alla fall med mamma till stan, vi strosade runt litegranna och jag pekade på det jag önskade mig i julklapp :D Fick även en del underkläder som förtidig julklapp typ, så det var riktigt nice. Tack mami! Efter stan drog jag ner en sväng till gymmet, sprang 5 kilometer, tränade ryggen och magen sedan hämtade mamma mig så åkte vi hem!

Nu har jag precis duschat, käkat liite, sminkat mig och försökt få håret att se någorlunda ut, vilket inte gick så bra! Ikväll ska jag hem till Max på släktkalas och fira hans 18-års dag! Har en stark känsla av att jag kommer göra bort mig jerält ikväll, ajaj. De får ni i så fall höra om imorgon, nu ska jag vara en duktig flickvän och inte komma försent i alla fall, så vi hörs imon. Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0