In mot stan.

Tjenare. Asså AHHHH det går inte att beställa från Weekday´s hemsida!! Damp x 1000. Varför har man en hemsida om det inte går att beställa från den!!? Och, ja, det går inte, jag ringde till och med och frågade! Åh, jag hade ju hittat 4 assnygga plagg för typ 350 spänn på deras rea. Jaja, irriterande japp men nu sparar jag ju pengarna då da istället ;) Inget mer snack om det, jag och Hanna brukar ju ta en tur till Gbg framåt våren så får inhandla lite vårgrejer då istället! Åh, henne saknad jag som fan nu, haha, men hon kommer som tur är hem om typ två dagar!! :D

Idag? Vad händer i mitt liv idag? Yääs, antingen ska jag och mamma snabbt upp till Varberg för lite minishopping eller kilar vi bara in till stan en snabbis, ska lämna tillbaks ett par skor. :) Mamma skulle nog dock på spinnning vid fem så gissar på att vi inte hinner med varberg då båda sitter i morgonrocken fortfarande! haha. Själv ska jag nog hoppa träningen idag och vila, har gjort upp ett litet mini-schema så ska inte träna mer än 4 dagar i veckan :) Men jag ska i alla fall kila till stan och inom tretton, se om dom har någon ballt hemma! Sen får jag se vad som händer idag, jag har 13 månader med min fina pojke ♥ så kanske nanar och myser med honom ikväll, får ta och ringa honom snart! Tjata ner han på stan också kanske? (a) haha, nä vi får se vad han gör idag, en sak som är säker att  jag ska göra i alla fall är att jag ska in i duschen och tvätta håret! Det är rätt så smutsigt nu, så så får det bli. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0