Juklappshandling och julfika!

God morgon! sorry har vart lite off här i bloggen jao men har haft annat att göra helt enkelt! :) Skolan och plugget har tagit lite tid nu senaste veckan men nu är det snart över och det är chill! Igår vat de torsdag och skola till tre ungefär. Efter skolan drog jag in till stan, fixade hem en foundation och lösögonfransar till ikväll. Sen kilade jag hem till Max, käkade middag med dom och sen kollade vi julkalendern lite innan mamma och Anders hämtade mig där :) PÅ vägen hem såg vi nog det mest julpyntade huset i hela halmstad, mycket schnyggt! ;)

Idag har jag LOV och det känns så jävla bra. Jag ska snart in till stan med Annie och Maja, det ska julhandlas och fikas! mysigt! Nu måste jag käka lite frulle, sedan hoppa in i duschen för jag hade tänkt hinna skriva lite psykologi innan jag ska med bussen vid itolv! Så, tjingeling!

En bild som jag och Hanna tog i fotostudion!
Ni ska få dom mer flummiga och roliga bilderna sen, men just nu ligger dom på mitt USB och jag orkar inte hämta det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0