Julafton - God Jul!

Idag är det dagen som alla väntat på! Eller ah, mest kanske de mindre barnen men jag tycker det ska bli rätt så mycigt jag också :) igår hade jag & Max vår egna lilla julafton i och med att vi firar på olika håll ikväll! Käkade gröt och macka med julskinka, klädde granen, lyssnade på julmusik och bakade julgodis. Det var så mysigt! ♥ Vi bytte även julklappar, åh, dom var fina (och roliga och söta hahah) Jag fick en jätte fin berlock till mitt pandora armband och en jätte söt gris! haha, den nöffar, kan gå och är jätte söt! :D Ni kan få se den imon om ni vill! Vår kväll var toppen helt enkelt, sedan la vi oss och kollade en film, den var faktiskt skit bra, och sen somnade vi rätt så snabbt! Max har precis åkt härifrån och hem till sig. Jag ska snart ta och käka lite julfrukost, jag menar, finns det något godare?! Lussekatter, julgodis, julskinka, gröt, julmust m.m. awesome! Efter det blir det till att göra sig lite fin och sedan ska vi till farmor på lunch och ikväll bär det av till Malin och Göran! :) Nu måste jag kila och ta hand om lussebullarna så de blir lagom varma! :D vi hörs imorgon bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0