konstigt, japp.

God morgon!
Har någon hel konstig känsla i mig idag, jag vet inte varför, eller vad det är. Men det är som en klump i magen och lite smått panik. Ingen aning vad jag oroar mig över nu men det känns helt skumt idag bara. Usch, jag hatar sånt här, jaja, det brukar gå över på några timmar, jag ska suta tänka en massa och chilla lite ;)

Idag hade jag faktiskt tänkt göra något av min dag, inte bara slöa, jag ska in till stan! Surprise surprise! ;) Jag måste fixa en grej där inne klockan ett och sedan får jag se om jag orkar ta mig ner till gymmet. Eller orkar gör jag, och jag vill, men tränade igår och ska ner imon med mamma så kanske bättre att ta varrannan gång så man verkligen orkar ta ut sig helt när man väl är där? Haha, som ni märker, min hjärna tänker alldeles för mycket idag, och detta var bara om jag ska träna idag -.- blääk. Jag ska ta och chilla ner, ge min mage lite mat för den typ skriker nu, sen ska jag hinna med bussen klockan tolv in till stan. Har förövrigt sett ett par sjuukt fina underkläder, en asball tröja och en fin plånbok! Hjälp, jag som inte har shoppingpengar, jag borde inte va i stan, nu har dom fått in sådär mycket fint igen! ajabaja! Jaja, efter jul ska jag in på julrean och kanske får man en slant i julklapp, då blire shopping! :D

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0