Min dag!

Kom nyss hem från min lilla dag här i Hstd då da ;) Har precis vart på lite födelsedags firande för pontus syster med tårta och gottis, mumma! :) Innan idag var jag ju på Eurostop och tränade. gud vad skönt det var att få träna ordentligt igen, helt pigg, helt utvilad och taggad på ett jobbigt pass, så det var awesome! Och det lönade sig att följa med till Eurostop också ;) haha, jag hittade en fin pyjamas, träningslinne, mascara, en go handcreme och en vrålsnygg skinnjacka! Riktigt nice, tack min fina mami♥ försökte hitta en julklapp till Max men det gick inte så bra hehe, får hänga med mamma på tisdag på julklappshandling, hade dock behövt besöka staden redan imon så kanske kan lösa det då.. hmm! Får fundera ut något, men jag är verkligen urkass på sådant! hehe (a)

Träning imorgon hade faktiskt inte heller suttit helt fel! jag får se hur mitt humör är imorgon sen bestämmer man dagen utefer de ;) Nu är jag i alla fall hemma men min film/tv/mys kväll får inte börja riktigt ännu faktiskt. Vet ni vad jag ska förgylla denna söndag med innan? Psykologi! askul, verkligen. Haha, nää men känner att de e lika bra att få det gjort, annars kommer det inte bli av när det blir jul/nyår, mellandagsreor och liknande! Sen ska jag ju bo med max ett tag också, då lär det inte heller bli av så jag tar nog tag i de nu, och slänger i mig lite lasange i min ensamhet. Haha. Puss på er.


JAG SAKNAR DIG NU! kOM HEM HANNIBAAJS! ♥


Kommentarer
Postat av: hannna

SAKNAR DIG MER!!

2010-12-25 @ 15:03:34
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0