Min mysiga helg!

Hejsan bloggen, tänkte jag kan lägga in ett litet inlägg i alla fall, jag har ändå inte så jävla mycket att göra just nu! I Fredags drog jag hem till älskling, vi käkade god mat och sedan drog vi på fest en liten bit utanför stan, asnice, så tack för detta! :) Sedan pös vi hem, inom mc donalds och sedan hem till min älskling och sov där! Imorse vaknade vi faktiskt i skaplig tid! Vi började morgonen med att mysa framför en film, lite frulle och sedan började vi fotta lite till min läxa jag har, tack för hjälpen älsk! :)

Kvällen har nu spenderats på Robert´s med Annie och Hanna, massa te och snack! Myys! Nu är jag hemma, ensam, min snygging jobbar så jag sover själv ikväll! Har blivit helt fäst vid att ha han vid min sida varje kväll nu, känns omt att inte ha min Max jämte, men jaja! :) Sova ska jag i alla fall göra för jag är helt fucking slutkörd just nu! Imorgon blir det kanske träning om jag orkar.. annars hade inte mitt rum gråtit av en storstädning precis, jag tror det skulle blivit glad, matteboken känns även lite dammig sedan sist jag använde den.. å andra sidan är ju söndagar till för att vila på, det är ju faktiskt viktigt! Vi får se vad som händer imorgon, nu blir det sängen innan jag slocknar stående!

sexig bild sedan torsdagen i fotostudion ;) haha nää, men de andra bilderna + de jag och Max och fottade idag kommer upp lite senare! SÄNGEN HERE I COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0