Mitt lilla gang!

Dom ska jag träffa ikväll! Vad vi gör får vi se, men antar det blir en galen, lite knasig chillkväll med feta tillbehör såsom chips, godis och läsk!

Dagen har annars bestått av skola, fika med Annie, Hanna, Maja, Max och Max! Myys! Nu har jag ätit och inväntar Annie som ska berätta vart vi ska ikväll.. typ! Mycket spännande! ;)

Förövrigt ska jag boka in en tid hos frissan och fixa frillan och färgen, så alla är förberedda på detta liksom! någon gång i i Januari ska jag nog satsa på faktiskt! Nu är det ju faktiskt dom där jäkla julklapparna som drar till sig vartenda spänn! haha, men det är kul att göra andra glada också! :)

Pusshaaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0