Ny vecka, nya tag!

Det första som slog mig imorse när klockan ringde och jag inte ville något hellre än att sova kvar bredvid min älskling kom jag och tänka på något awesome! Det är 4 fucking skoldagar kvar, 4 DAGAR sedan har vi lov! Då kan vi sova med varann hur mycket vi vill, inga klockor, inget plugg, inga måsten. Bara vara, festa och ha det najs! Det kommer bli såå gött. Ska även få in en massa träning under lovet har jag lovat mig själv!

Men denna veckan, dessa 4 resterande dagarna har jag ju faktiskt kvar! Och det är fullt upp vill jag lova!
♥ Måndag - Matteplugg.
♥ Tisdag - Matteplugg och psykologi!
♥ Onsdag - Matteprov & redovisning! Sen kommer Max hit på kvällen :)
♥ Torsdag - Psykologi och Genetik.
♥ Fredag - FÄST OCH LOV!

Sedan ska jag även få in min träning, den ska bli av 5 dagar denna veckan har jag bestämmt!
♥ Måndag - Gym
♥ Tisda - Kondition
♥ Onsdag - cirkelträning och core.
♥ Torsdag - Gym och kondition.
♥ Söndag - Kondition & gym

Awesome! Nu ska jag kolla top model. Tjiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0