Pappa!♥

God morgon sunshines!

Hade en väldigt konstig, men bra dröm. Jag mötte min pappa igen! :) Han skulle lämna en grej till mig utanför skolan, åh vad jag saknar honom, men jag fick se honom igen, precis så som han såg ut, och höra hans röst, det är inte illa det heller faktiskt, jag är glad de nätter jag drömmer om honom, det är i princip den enda gången man får "träffa honom igen" för i verkligheten finns han inte kvar. Jag älsklar dig pappa, du är bäst!♥

Jag har precis käkat lite frulle, sagt min lilla inköpningslista till Thailand när mamma å dom drar dit och nu sitter jag i min one piece och funderar på om jag borde hoppa in i duschen. Hade tänkt träna idag runt tolv men vet inte om det blir så bra. Dels är jag stressad över julklappar som borde fixas och halsen gör ont så träningen får nog vänta till imorgon faktiskt. Känner jag ska vila idag så jag orkar ge 100 % imon istället. Det låter fint! :) Jag ska i alla fall med mamma in till stan snart, vi ska fixa de sista julklapparna och sedan möter vi upp Syrran och farmor och lunchar lite, en lite för tidigt jul-lunch! Mysigt! Sen får vi se vad jag ska göra. Kanske skulle ta och slänga ner träningskläderna i fall i fall, jag menar, har jag inget å göra så får jag helt enkelt koppla bort min stress och lite förkylning och se till att ge 99 % i alla fall. Tihi, jag älskar att träna nu, det är faktiskt kul, och det trodde jag nog aldrig jag skulle säga. Jag saknar mina core pass lite men tiderna nu vid jul passar inte mig, jag har oftast annat för mig runt fem på ett lov. Men ett spinningpass och ett core pass på torsdag morgon vid halv nio ska jag nog ta mig in på! Morgonträning, visst asjobbigt att ta sig upp men sen är man aspigg! C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0