puuuh!

Thank God att min säng stod redo och fin i mitt rum när jag kom hem. Jag är d ö d ! blöh. Hehe, men min dag har vart as bra! :) Imorse drog jag och Mamma in till stan och sen mötte vi upp sis och farmor för en god lunch på yoss. Fruktansvärt god mat faktiskt! Jag fick ett par snygga skor med mig hem, en julklapp till Max (!!!) och en julklapp till farmor och farfar. Efter en heldag på stan drog jag och mamma ner till gymmet och tog ur oss all den resterande energin vill jag lova! Nu är jag hemma, har duschat och hade tänkt käka. Kvällen bjuder på filmkväll om jag orkar, vi får se! :) Bye så länge, någon av dagarna som kommer lovar jag att visa allt jag köpt på sistone ;) puuuuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0