Sneak a peak.

Sådär ja! nu är jag hemma efter en runda på stan och två extremt jobbiga träningspass. Eller ah, spinningen var i alla fall ett helvete, har nog aldrig vart så trött i mina ben som dom två sista minutrarna imorse på passet. hehe, latis, jag vet! men varje torsdag ska jag försöka hinna till den spinningen, även när jag har skola, jag börjar ju inte förrens vid tio, tror jag. Ahya, det blir säkert bra, visst jag gillar inte spinning men fan va jobbigt det är och man tränar verkligen så får väl asa mig dit.. haha. Nu har jag städat undan på mitt rum, slått in julklapparna som ska slås in, eller ah, jag kan inte slå in dom sista för vi har inget tejp :( Även hunnit käka hamburgare för er nyfikna jäklar där ute :) Nu sitter jag bara med en bulle på huvet i mjukisbrallor, ska nog sminka till mig lite och byta kläder, jag behöver ju inte gå runt som ett lik här hemma! kanske skulle ta och börja klä granen? Jag menar, hallå?! Det är dagen före jul och vår gran står där naken och ful, den behöver en ljusslinga och några schyssta kulor! Yääs box, babai.


En sneak peak på min väska jag köpte i veckan, hade verkligen inte råd, men jag älsar den så skit samma. Denna till ett par slitna jeans shorts, ett slappt linne från weekday, rufsigt hår och ett par feta solbrillor. Sommmmaar! Najs! Så den ligger nog rätt tryggt i min garderob fram tills Maj unfegär skulle jag gissa på! Puss på min väska!


Såå bra låt med Rihanna, jag har alltid gillat hennes låtar på något sätt. Jag tycker denna är skön, säkert fin också, jag brukar inte lyssna på vad dom sjunger hehe. Jaja, ni kan ju lyssna och höra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0